Dark angel

Efter gårdagen kanske jag och mina vänner har en framtid som flyttgubbar? Hmm.. isåfall jäkligt snygga ena'!

Det var fullfart hela dagen igår, vi bar och bar och så bar vi lite till. Men det var kul! En mycket fin lägenhet :)

Idag ska jag vara med min andra älskling Anne, det blir nog sol och bad i villan tror jag, vädret verkar ju vara fint iallafall :)

Får se hur mycket bloggande det blir idag, och får se vart dagen tar oss också, men vi hörs nog mer sen!

Det här armbandet är så himlans snyggt! Det ser ut som att änglarna har en svart tiara på sig, rätt ballt om ni frågar mig! Det är Moas och den kan bli din, skriv i formuläret till vänster om mått osv så svarar jag dig så snabbt jag kan.

 

Ha en härlig torsdag mina vänner ♥

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag höll på att skriva att det är mitt favoritarmband, men sedan kom jag ihåg mitt underbart vackra grönvita armband och nu kan jag inte påstå det längre.



Dessutom, jag vill ha ett till! Och jag måste betala för Linneas också...



Man kan inte få för många av dina armband, Emse. De är sååååå fina! <3

2011-07-07 @ 12:07:27
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0