Glömsii

Kom på att jag glömt lägga upp bilder på det vi köpte när vi var i Norrtälje i fredags. Är jätte glad och nöjd över allt :)


fr v: "Sten"ljus, vit långärmad tröja (från herravdelningen på H&M), Got 2 b torrschampoo (grymt), The world at war, dokumentärserie om andra världskriget, dvdbox om Hitler (Jag är sjukeligt intresserad).

 

fr mitten: Grythandske+lapp med marintmotiv, blåa dricksglas, (6 st), Nail food, vita fina skålar som kan användas till en himlans massa, Berts dassbok ;) ytters nödvändig!, foundation, toffsar.

 

Högst upp: Supersköna leggings och en rosa mjukisdress, längtar tills jag kan använda den och gosa upp i soffan :)

 

De vita skålarna använde vi för någon kväll sedan när vi hade tv-mys :)

 

 

Nu ska jag först ringa farmor. E har åkt iväg för att gymma och jag tänkte göra smycken och sedan när han kommer hem ska vi borra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0