Götgatsbacken

God morgon readers.

Gårdagen var supermysig och trevlig
. Vi började åka in vid 1-tiden och var framme vid 2. Vi åkte till götgatsbacken, så himla mysig gata med massa bra affärer. Först åt vi lunch på Muggen och sedan började vi gå runt och titta :) För mig blev det några plagg, men bara på rea :) Det gillas skarpt! E hittade ett par skit coola jeans och lite annat. Es syster som bor däromkring såg att vi var där så hon hörde av sig och sa att det bara var att komma upp till dom om vi ville, och självklart ville vi det :) Så vi var där och kollade på en film och åt en mycket god middag, vi hade köpt med oss lite fikabröd så det blev det efteråt. Så nu har ni fått en liten uppdatering på min gårdag ;) Haha.. intressant va?

Idag ska jag hjälpa min vän att flytta så jag fixar nått tidsinställt inlägg till er här senare under dagen. Good right?

Hyffsad bild från igår när jag skulle fota dagens.. Som ni ser fick jag inte med så mycket av armbanden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0