Landet-mood

Hellu där ute!

Vi kom fram till landstället igår mitt på dagen, det tog ca 15 min för mig att varva ner och komma in i "landet-mood". Så himla skönt att vara här ute, det är svårt att beskriva. Här kommer ett litet bildregn från gårdagen. Enjoy!
Tog en jäklarns tid att ladda upp en bild, så bildregnet kommer när vi är hemma igen. Ni kan få en bild att titta på under tiden. Det är den underbara utsikten från stugan.



Det var inge bra väder igår, eller nej så ska jag inte säga. Det var behagligt faktiskt, ingen sol och mycket moln men väldigt mysigt. Jag kröp upp i stolen på verandan (där jag sitter och skriver för tillfället) och läste ut en bok jag fått låna av Moa. Riktigt bra bok!
Solen börjar komma fram nu bakom trädet, får se vad vi hittar på idag. Vi ska nog ro iallfall till andra sidan vattnet och sitta på en bergshäll och fiska å ha med oss fika. Men det blir nog ikväll när kvällssolen ligger på där :).

Ni får ha en sån bra dag allihopa så hörs vi snart igen :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Tjoho vad skönt det låter! Vilken bok läser du nu? :)

2011-07-14 @ 16:54:53
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är jätteskönt :) Jag läste ut den andra av Sarenbrant. Grymt bra :)

2011-07-15 @ 18:28:19
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0