min bror och jag

I did it!

Jag såg till min förtjusning att Kan dee har Lagerresning med 50-70% rea! Och vad beställde jag om inte det jag skrev om igår?! Yeeey :D Happyface!


Jag har inte varit och kommer inte vara så närvarande ikväll,
min bror flyttar till Umeå imorgon (med Moa såklart men hennes officiella flyttning är inte förens på fredag) så vi har en stor middag här idag med mys, så jag vill umgås så mycket jag bara kan nu. Datorn kommer stängas av nu och inte sättas igång förens imorgon. Så att ni vet! Men imorgon kommer det bilder på goobullarna och massa annat, så vi hörs imorgon vänner. Hoppas ni har en mysig söndagskväll ♥


jag och min underbara bror. jag älskar dig ♥




Kommentarer
Postat av: Moa

Sötnos! Jag ska visa det här inlägget för J, jag tror han kommer att bli jätteglad :D

<3

2011-08-01 @ 19:37:34
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Bor

Jag älskar dig syster! Tack för det fina inlägget! Jag finns alltid härom du vill prata! Ta hand om dig, så ses vi om några veckor!:) <3

2011-08-02 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0