Äntligen måndag :)

Idag är en sån dag då jag har en del roliga saker att göra :) Har en lista som jag knappt kan vänta att få pricka av.

Hade en jätte härlig och skön helg. Därav tystheten här. Var ute på Eriks landställe och bara tog det lugnt. Igår spenderade jag dagen med att sitta i en stol på altanen med filt över benen och läste ut en mycket bra bok med en utsikt som är helt otrolig. Sjön framför en på landet är så lugn och rofylld att jag blir helt såsig i huvudet efteråt :)


Nu ska jag sätta igång med mina planer för dagen :D


Har längtat efter den här veckan, ingenting inplanerat till fredag så nu kan jag lägga all energi och fokus på mig och EMJLs Smycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0