Eftersträvan

Jag tittade precis in fina Stina-Lee's blogg och såg till min absoluta förtjusning att hon ska öppna butik! La faktiskt en beställning på lite utav de fina sakerna hon har i sitt "lilla men naggande goda sortiment". Tillsammans med mamsen min så drömde jag mig bort till min futuriska hem som ska gå i romantikens tecken med vitt, vitt och vitt + detaljer som är färgrika! Har en liten dröm (som inte behöver vara så långt bort) och det är att ha detta (eller liknande) soffbord i lägenheten. OCH. jag ska köpa det helt själv! Inga pengar från någon annan, det ska vara jag jag jag som köper det och i och med det så är det mitt mitt mitt soffbord!

Tänk att man kan gå så berserk för ett soffbord från Ikea.. pfft..

Ser framför mig hur det står i mitt fina hem som jag köpa utav alla pengar jag tjänat ihop efter att mina underbara smycken har sålts till oändlighetens hörn i landet. Yes! Jag har drömmar, och drömmar är till för att uppfyllas. Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0