En massa väskor..

...Har jag när jag ska iväg och jobba. När jag antingen ska till pappas jobb/mammas jobb eller hem till villan så har jag dessa saker med mig. Och ja.. Det är en hel del. Känner mig lite som en pickolo när jag bär omkring på dessa saker.

 

 

Handväskan:

- En massa olika block, kalender, smyckesblock med alla idéer, mått osv på kunder, ett block med alla saker jag måste komma ihåg. Plånbok, liten neccesär, böcker, 3 olika läppsyl, handkräm, nagelbandsolja, plåster, nagelfilar.. Ja.. jag har allt möjligt i min handväska. (Inte så konstigt att jag kallades Skalman när jag gick i högskolan..)


Vit/Rosa/Gröna väskan:

- Smyckesboxarna, verktyg, armband, tråd, loggor..


Kameraväskan:

- Här i har jag en ihopfällbarstol ifall jag får nått infall att sätta mig ner mitt på gatan för att göra armband..


Boomerangpåse:

- Dator, laddare, bok, tidning, matlåda.. Ja, det är som en andra handväska eftersom jag inte får ner allt jag vill i handväska nr 1.


Så nu har ni fått en insikt i varför jag kommer ha en framtid som pickolo/packåsna!

Nu ska jag ut i solen, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0