Sommarsmycket

Nu kan jag äntligen presentera det nya sommarsmycket som jag lovat att visa så länge! (Det dröjde för jag ville få en så bra bild på det som möjligt)..






Sommarsmycket är alltså fotlänken.
Så himla snyggt att skina lite extra om benet i sommar. Har redan fått många komplimanger om det. Nu kan ni också få det!

Skicka bara ett mail till mig, skriv det exakta måttet runt din ankel så fixar jag det! Ni kan självklart få vilka färger och mellandelar ni vill, ni kanske har ett favoritarmband, då kan ni självklart få just den designen fast som fotlänk! Ingenting är omöjligt.

Fotlänk:
- En länga
- Hjul --> Mellandel
- Green Leaves & Turquoise

ca pris: 200 kr

Kommentarer
Postat av: Anna

Å perfekt,en sådan vill jag ha i sommar... får nog komma med en beställning snart :)

2011-06-17 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0