effektiv tjej!

Har varit väldigt effektiv idag, känns grymt skönt! Fick en bra del gjort på Sam C + att jag är klar med en filosofiuppgift som ska vara inne på tisdag + att jag har gjort lite på en annan hemtenta som ska vara klar på fredag! SJUKT STOLT!? Åh, en sten har lyfts lite från mina axlar nu faktiskt.

Ska snart iväg och träna, ska bli jätte skönt att få röra på kröppa lite. Pratade med L idag om att typ börja timplanera, det skulle vara sjukt bra alltså, för då får man ju en grym överblick på dagarna. Jag undrar bara om det är genomförbart, hoppas på det för det skulle verkligen vara riktigt bra och nödvändigt. Får kika lite på det.

Nej, nu ska jag plocka undan lite här hemma och hoppa i träningskläder. Hörs sen! Kram på er ♥

Ungefär så här mycket pluggis har jag varit idag.. :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0