Nämen.. ett kioskmongo!

Hej vänner!
Jag hade en ganska hektisk dag igår, först möte kl 08.00 och efter det så pluggade jag i skolan till provet och efter skolan så åkte jag och en kille i klassen till Älvsjö där gymnasiemässan är nu. Vi har en Marknadsföringsuppgift där vi skulle jämföra 3 gymnasieskolor i hur de marknadsför sig själva. Kom hem på kvällskvisten och då var det bara till å äta och skriva inköpslista, vi ska storhandla idag nämligen. Ska bli jätte skoj, dock lär vi ju inte vara ensamna.. lönedag.

Nu ska jag läsa lite i väntan på att folket trillar in i skolan, hörs sen ♥



Kommentarer
Postat av: mams

snyggt mongo!! körd efter en slitsam vecka elr?

<3

pyss

2011-11-25 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0