Vågen + Lejonet

Hemkommen från en underbar deep-level massage. Är så mosig och snurrig som man kan bli nu efter en massage alltså, men det är en sådan härlig känsla. Har bryggt en stor kanna te nu och ätit lite knäckemackor med keso och kanel på, nu ska jag kolla lite på datorn och njuta av téet. Ni skulle bara veta hur kreativiteten rusar i mig, vill bara göra en massa armband men jag måste vänta på min restnotering.. Gjorde ett armband igår, ett Emma och Erik armband :), köpte nämligen bådas stjärntecken i berlocker igår när jag handlade pärlor och gjorde ett armband igår kväll av dem. Fint va?

 

Ett lejon för mig och en våg för honom ♥




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Riktigt fina armband du gör!! :)

2011-11-01 @ 17:46:52
Postat av: Moa

Åh det var jättefint :D Vad kul att du har hittat inspirationen igen!

<3<3

2011-11-01 @ 18:17:52
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0