82 år <3

Vi har precis varit ute på en timmes långpromenad, jätte skönt var det. Det kändes som en bra start på den här dagen. Ska plugga nu ett tag och sedan ska jag, pappa och farmor till farfars grav då han fyller 82 år idag :) Grattis på födelsedagen världens bästa farfar, hoppas dem gör en god tårta åt dig där uppe! ♥ Jag kommer och grattar dig snart och tänder ett ljus på graven.

Har ju tänkt trippeltånga håret nu i några veckor, får se om jag slår slag i saken idag, haha. Det är ju så fint.. Lite änglalikt :). Näe, nu blir det till att plugga lite Engelska C. Hörs senare mina vänner. Och ni, ett tips, gå ut på en promenad, det är så underbart väder ute idag. Jag lovar er!

Fint hår va....? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0