Ny header!

Som ni kanske ser så har jag en ny header (om ni inte ser så tryck på F5 så uppdateras sidan). Och visst är den snygg?! Är så himla nöjd. Tack så mycket Moa :) Tur att du vill hjälpa mig med det här så mycket, det betyder innerligt :)

Idag är jag ledig från skolan och vaknade 10.40
. Jag brukar aldrig vakna så "sent" men jag känner att det var välbehövligt, känner mig lite piggare så det är skönt. Nu ska jag snart iväg för att träffa Anna för en promenad, ska bli jätte skönt. Dock är väl inte vädret helt på vår sida men det ska bli så skönt ändå. Förhoppningsvis så är det uppehåll i varje fall.

Hinner inte lägga in alla bilder nu men ni får några från morgonen. Så lägger jag upp resten när jag kommer hem :)












Han fick som sagt ingen frukost på sängen men han fick sitt glas juice som är obligatoriskt på morgnarna ;), ett litet ljus och ett paket. Innehåll får ni se senare också, nu måste jag börja göra mig iordning. Hörs senare vänner! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0