4 år & 6 månader

Blir en väldigt lugn och skön fredagskväll, som vanligt. Och inte klagar jag något för det kan jag säga, fredagar är lite heliga på nå vis, någon som håller mä? Erik kommer ringa snart och då ska vi bestämma om det blir kycklingrulle eller kyckligkebab/pizza ;) Guuh så gott säger jag bara. Har haft en sån där hej-kom-och-hjälp-mig-jag-trivs-inte-i-något så att få komma hem och dra av sig jeansen och hoppa ner i mjukisar var bara för gott. Märkte en väldigt spännande sak idag när jag skulle gå från skolan. Jag satte på mig ryggsäcken och skulle dra ner jackärmen och ba: "Meen, jag har ju inte haft nå armband på mig idag!" Måste jag ens säga att jag var stressad imorse? Kändes väldigt udda måste jag säga, har ju burit armband varje dag i flera månader nu, tookigt.
Dessa pluttisar firar 4 1/2 år idag! Tiden går så fort. Crazyy.. Grattis bästiga bror Johan och Moie! Snart kommer jag bannemig upp till er :D ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh finaste Emma! :D Kom banne mig snart upp till oss, vi saknar ju dig! <3

2011-09-23 @ 19:20:42
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0