Dreamy Pillow

Har mycket att göra idag, men mest hemlisar så jag kan inte berätta för er ;) Just nu håller jag på att leta för fullt hemma efter en klänning till festen. Beställde en från Nelly men den var för kort, mer som en tunika. Så det sög rätt rejält. Så nu måste jag på klänningsjakt. Har fortfarande några hemma jag måste undersöka. Men men. Nu ska jag och mamma käka lunch, jag hör av mig senare. Som sagt, listan för dagen är lång. Hoppas ni får en mysig lördag i detta underbara väder :) Kram på er ♥

köpte dessa förra helgen i Sollentuna C, parfymen doftar underbart och den här body misten/Dreamy Pillow är också underbar. Jag sprutar alltid den på min och Es kudde innan vi ska sova och om jag känner mig uppstressad så använder jag den som body mist, den är underbar! Så gå och köp, 150 kr på The Body Shop ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0