JCO

När jag var i t.centrum idag och hade lite tid över så gick jag in på bokhandeln, jag älskar att gå i bokhandlar, jag kan gå omkring i timmar och bara titta i böcker. Det är harmoniskt på något sätt, lite terapi. Hittade denna och jag var bara tvungen att ha den. Den är i ett format som är underbart, större än en storpocket och tjock, den är så underbar att hålla i. Låter kanske konstigt men för mig är det bara underbart. Och jag är väldigt glad att Moa introducerade mig för denna fantastiska författarinna för några år sedan. För mig var det bara självklart att ha den.



Joyce Carol Oates
A Widow's story - A Memoir





Kommentarer
Postat av: Moa

Åh mums! Den är så finfinfin den där boken. Det blir liksom dubbelt så roligt att ha den med tanke på att den är så vacker :D

2011-09-27 @ 08:18:03
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0