Jag <3 påsken

 



Lite bilder från förra påsken

 

Gud vad jag älskar påsk alltså. För precis två år sedan var jag inlagd på Danderyds öppna psykiatriska mottagning. Då blev det inget firande direkt, vi fick ställa in de firande vi bokat in med släkt och vänner. Jag fick självklart lite påskägg av familjen och farmor men annars så var det inget annat. Det kanske låter negativt och "sorgligt" men jag har vänt den känslan och nu när våren är på intåg och påsken är här så är jag bara lycklig och mina känslor bara spirar. Jag fullkomligen älskar våren och framförallt, påsken. För mig handlar det inte om att få godis eller att få leta påskäggen i trädgården, för mig handlar det om att få vara tillsammans med dem jag älskar och att jag för två år sedan var på det ställe som har förändrat hela mitt liv och att jag då insåg vilka fina och underbara människor jag har i min omgivning. Påsken är lycka för mig och dessa bilder jag lagt upp nu visar den värme jag spirar och vill förmedla under denna tid. Som ni kanske kommer ihåg så låg påsken lite senare förra året, då låg jag på landet och solade (som ni ser på sista bilden) och jag hade redan fräknar och färg. Helt underbart. Nu kommer det inte vara lika fint väder i år, men värmen kommer ändå att finnas och ja, fräknarna, de kommer komma i år med.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mams

Mmm min lilla kyckling!

ses bland äggen på påskafton!!

pyss <3 <3

2012-04-05 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0