Lack i ringarna

Ringarna och lacket innan "operation måla ringar"

På tork

Provade en ny grej igår som farmor tipsade om. Alla ringar som jag köpte förraveckan är ju oäkta och då får man ju så där fula gröna märken av dem. Hade några utav ringarna igår och på slutet av dagen så var jag så grön och ful så jag frågade farmor om hon visste hur man kunde göra och då tipsade hon om att måla med genomskinligt nagellack inuti ringarna, då skulle man tydligen inte bli grön. Jag tog åt mig av tipset och när vi ätit middag på kvällen så tog jag fram alla ringar och ett genomskinligt lack jag inte använder och började måla. Har låtit dem torka över natten, tänkte använda dem idag så får vi se om det har funkat. I'll get back to you with the results.

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Funkar alldeles utmärkt! :D

2012-04-13 @ 11:31:53
URL: http://kaneteg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0