Lite omval och lugn

Har haft en superbra dag som började med NP som kändes bra, blev klar tidigt och kosan styrdes mot mammas jobb. Åkte dit, pluggade lite och bara var, när hon slutat så åkte vi till arninge centrum och hittade en jättefin bolero till studenten! Åh jag är så lycklig, precis så som jag ville ha den! Visar upp den senare. När vi hittat den så brev min outfibild i huvudet lite annorlunda så har gjort lite omval av skor och väska, det kommer bli så fint. Lite romantiskt-aktigt. Nu har vi precis ätit middag och jag hade tänkt att bara ta det riktigt lugnt ikväll, inte tänka på något plugg och istället läsa dessa tidningar. Behöver lite lugn och ro så min kropp får återhämta sig lite, skönt som attan. Ska nog få till en liten hår"tutorial" snart också, skulle ni vilja det? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0