Remember this?

Det är kommer väl låta jätteflummigt, men häng med: Jag kollade igenom gamla bilder från plattan, när jag var blond och långhårig (haha vad roligt det lät) och jag har tänkt jättemycket på mitt hår på senaste och jag känner så här, jag trivs mer i den här färgen, rödish, så jag saknar inte det blonda, jag tycker inte att det tog fram mina ansiktsdrag riktigt, men jag saknar det långa. Jag trivs dock i det här korta också men just nu så känner jag att min hårfärg inte är exakt så som jag vill ha den. Dock är det svårt att få den färgen jag vill då mitt hår typ är mättat nu.. men jag ska prata lite med min frisör sen när hon kommer hem från USA.. Håller tummarna för att jag kan göra så som jag vill ha exakt. Tänker mig kopprigaslingor, mumma!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är verkligen jättefin i håret på den där bilden! Perfekta lockar :)

<3

2012-04-18 @ 08:55:26
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: s

Jättefint hår! Hur fick du till de där underbara lockarna? :)

2012-04-18 @ 10:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0