twentythree months


En liiiten liiten Emma

 

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra söndag. Vi har haft fullt upp, gick upp vid halv 10 tiden, halv 11 satt vi i bilen mot Arninge för att storhandla. Var inne på XXL, ÖoB och Willys, åkte därifrån kvart över 12. Måste säga att vi var jäkligt effektiva, så guldstjärna till oss. Har kört ett fyspass här hemma också och nu gör jag något så ovanligt som att plugga. Förbereder inför Nationella som är på onsdag. Varför blir man så skakis när man tittar på mallen som man ska gå utefter? Har läst upp talet för E och läst vad som står i mallen, vad man ska ha med etc, och vi hittar ingenting som är konstigt och ändå är jag orolig över att ha missat något? Hjärnan är konstig ibland alltså.

 

Nåväl, ska skriva ett PM om talet, fortsätta med fördjupningsuppgiften som också ska vara inne på onsdag och sen får jag se vad jag hinner med mer. Ska veckoplanera också, annars kommer jag inte ha en aning om vad som är upp eller ner imorgon. Väldigt mycket som händer nu i veckan i skolan, mycket inlämningar och så vidare. Ser verkligen fram emot denna fredag när allt är klart. Hoho.

 

And btw så firar vi 23 månader idag, lite så där bara. Så för att ta det i beaktning och för att fira in nya veckan som kommer så ska vi steka fläskfilé och göra rotgrönsaker i ugn till middag, gaalet gott! Tjingeling!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0