Blue Lagoon - nailpolish

//Isadora wonder nail - 738 Blue Lagoon//
 
I söndags så köpte Frida ett galet snyggt nagellack på Åhléns på rean (hon behövde bara betala 5 kr för det!) och när jag hjälpte henne att applicera det innan bion vi gick på så blev jag så avis, färgen var så galet snygg! Igår så gick jag och Frida till Åhléns i hopp om att det skulle finnas ett lack till mig i Realådan, men icke.. Men jag gav inte upp för det! Jag var verkligen tvungen att ha ett lack i den här underbara färgen så jag letade och hittade ett i Isadoras sommarkollektion, haffade det och gud så nöjd jag är. Den är så galet snygg alltså, love it.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridis

Åh blev ju sjukt snyggt!!!:D

Svar: Ååh :D Ja jag är fett nöjd, sjukt glad över att vi hittade ett liknande ditt :D!
EMJL

2012-08-04 @ 09:50:57
URL: http://asnajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0