Grym bakugn och landet

 
Lite bilder från en mysig middag på landet. Vi grillade i princip varje dag och vi provade på lite nya tillbehör, så som att grilla champinjoner (som jag också fått som inspo från min kusin). Vi tog lite ölkorv, nötter och en varsin öl, mysigt och gott. Vi skulle fira Eriks mormor på torsdagen så Erik bakade en tysk citronkaka på onsdagskvällen och kolla så fin den blev! Blev riktigt imponerad och ugnen på landet är helt perfekt, den stämmer verkligen in på minuten, om någonting ska vara inne i 20 min och man tar ut den efter 20 min så är den helt perfekt. Grym bakugn med andra ord.
 
Nu sitter jag och Linnéa och fnular med lite roliga saker. Jag och Erik bestämde också för en stund sedan att vi sover över på landet till imorgon, vi har ändå ingenting inplanerat till morgondagen så varför inte spendera den på mysiga landet med att läsa en bok eller två? (Eller ja, jag måste läsa ut min tegelsten först)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0