"nämen jag tar en bild på det som snart äts upp"

 
Jag har verkligen fastnat i "ta-bilder-på-den-maten-jag-äter". Men jag tycker bilderna blir så fina så det är väl därför. När vi åkte ut till landet i torsdags så bjöd Eriks mamma på jättegod ost och skinkpaj med god mozzarellasallad vid sidan av. På kvällen så drog jag ihop min kladdkaka inför fikat som var igår då. Mamma, pappa och farmor kom ut till oss på landet och fikade och även om jag inte trodde det så blev kladdkakan ännu godare denna gång, success! Snöat in på den och inser att jag är fullständigt, galet, förtjust i allt som innehåller choklad, kakor till desserter.
 
Nu hämtar snart mamma och pappa upp mig, vi ska bara vila och gosa. Det är välbehövligt ♥.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridie

asså du måste lova att baka den där kladdkakan till mig någon gång!! ser ju bara gudomligt god ut!!

Svar: Åh det lovar jag :))! Självfallet gör jag det, vi får ha ett kafferep :D Haha
EMJL

2012-08-05 @ 14:01:58
URL: http://asnajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0