Tips och uteblivet gos


Dampdampdamp!
Försöker ladda upp en bild, men icke sa nicke. Det vill icke funka. Tänkte visa en del utav min veckoplanering (som jag då gör varje vecka), till min hjälp har jag min kalender och appen Evernote. Tipsar riktigt hett om den för den är grym! Checka in den och ladda ner den bara för att kolla in den lite, du kommer fastna. Eller ja, framförallt om du är en att-göra-listgalningen som jag.

Nu har jag pluggat i snart 5 timmar. Kan säga att mitt huvud mår därefter. Ska stänga ner nu och hoppa i duschen. E gick precis hemifrån, de har sen träning idag bara för att det har snöat (de kör annars på konstgräsplan och de har inte plogat där i helgen så de måste träna i en inomhushall som i princip består av ett tält, alltså ingen isolering så det är lika kallt där som det är ute). Detta suger enligt min mening för jag är i stort behov av gos just nu. Får hoppa in i duschen och efteråt hoppa ner i min ziperall för att sedan göra en stor kopp te och läsa i Kafka boken, det får bli mitt gos för kvällen. Tvn får stå på i bakgrunden, men bara om jag kan fokusera på boken samtidigt. Måste.läsa.ut.den.ikväll! Nämnde jag att de tränar i ca 2 timmar? Alltså från halv nio till ja.. you know the math. 1+1 = uteblivet gos för mig ikväll.

SCORE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0