Tacos & Ponken

Bild från förra fredagens tacokväll ♥


Hej på er!

Har varit i skolan idag,
jätte kul och ännu skönare var det när jag insåg att det gick bra. Kände ingenting av sjukisen. :) Mkt skönt! Så jag är fit for fight medan E fortfarande är fit for soffan..

Ikväll så kommer mamsen över på middag, vi ska laga lite tacos och bara ta det lugnt, ska bli supermysigt :). Jag tänkte att jag kunde blogga från plattan sen men den vägrar ta emot WiFi från lägenheten så jag vette tusan alltså, jag måste ge mig på det där men jag blir bara så frustrerad, haha. Ponken är här också, min lilla prins. Har gosat och pussats lite med honom så jag fick än mer energi av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0