Att sminka trynet och lite klagosång

 
Alltså, jag är så trött. Jag ska inte sticka under stolen med att det är ansträngande att hjälpa farmor, för det är det, Men ack så mysigt det är. Får verkligen så mycket av att umgås med henne, blir glad, känner kärlek och blir allmänt älskad, men när man har fibromyalgi så tar det otaligt på kraften och orken. Som tur var så gick jag och träna igår på morgonen, vilket hjälpte till lite. På kvällen så träffade jag mina sötisar och käkade tacos och bara var, också jätteskönt men när jag kom hem, bröt typ ihop. Min kropp värker som fan och tröttheten är inte rolig. Låg i sängen igår och sa: "Det finns ingenting för mig att göra mot det här så det är ingen idé att lägga negativenergi på det", "Det är ingen idé för mig att streta emot, för det gör det bara värre" osv osv. Det hjälper hjärnan lite på traven... Det jobbiga är bara att sömn inte gör det bättre för när man har fibromyalgi så kan man aldrig känna sig eller vara utvilad, det bara är så. Men det är ju skönt att sova, såklart. Någonting som alltid händer när jag inte mår bra är att jag drömmer mardrömmar om mig och Erik, och självklart hände det i natt igen, det är typ som en katalysator som sätts igång när jag inte mår bra, jag menar, räcker det inte med det jag har? :P
 
Iallafall, nu sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Är lika vacker i verkligheten som på bilden, do you like it? I do. Typ. Ska försöka hasa mig i duschen och göra någonting åt trynet efteråt, klä på mig någonting anständigt och sedan vänta tills klockan slår typ tjugo i tio, då är det dags att ta benhögen till centrum för att träffa fina Linnéa, mys. Kan behöva en stor kram, en stor kopp kaffe och en stor dos av inspiration, som jag alltid får av henne ♥
 

Kommentarer
Postat av: mama

Godmorgon Snygging! <3 <3
pysssss

2012-07-03 @ 08:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0