En mallig Rocky

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6

Det blev ingen tur till landet igår, ville inte riskera att smitta någon. Känner mig lite bättre idag men det känns ändå som att det är någonting i kroppen, vet inte vad det är men det kan vara vädret också som spökar med min fibro. Iallafall, vi åkte hem till mamma och pappa istället då dem behövde lite bärhjälp av Erik. Vi var ju på Ikea i fredags och köpte lite saker till dem, bland annat så köpte vi en mjukisboll till Rocky, han är helt förälskad i bollar och mjukisdjur, så vad kunde bli bättre än en kombo utav dessa? Han var iallafall jättemallig hela vår vistelse och gick omkring med bollen i munnen och var jättestolt. Mamma och pappa hade även handlat lite fikabröd så vi fikad på balkongen en kortis och sedan pratade vi lite ekonomi och jobbrelateradesaker, känns jättebra att få ha rett ut lite. Pappa frågade igår om jag kunde jobba v.28 och självklart vill jag det! Superskoj och känns bra att få lite förinformation innan allting drar igång på riktigt. Ska även på möte på jobbet på onsdag, skoj! Ska gå iväg till mamma och pappa nu för att fixa lite saker som legat ett tag, men jag tidsinställer något inlägg nu då dem inte fått igång sitt internet sedan dem flyttade så kan inte ta blogga därifrån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0