Fullspäckat schema

 
Har haft en väldigt, väldigt härlig och mysigdag med Frida och Therese. Först så åt vi lunch med Therese som jobbade, mysigt att träffas, om än för en liten stund, nu innan vi alla far åt olika håll i en vecka. Vi satt vid fontänen i centrum på en picknickfilt, snackade ikapp lite och åt våra små luncher. Pratade lite smått om nästa helg då dem kommer till landet, ska bli så otroligt mysigt! Efter det så satt jag och Frida kvar i någon timme och lapade sol och pratade framtiden. Läskigt att prata om det kom vi båda underfund med, men vi kom överrens om att allting ordnar sig och att vi alla kommer finnas för varandra, oavsett vad som händer. Skönt att känna det. Efter en stund gick vi in i centrum, tittade lite och delade sedan på en frapino, så galet gott var det. Vi fortsatte sedan hem och packade ihop en lite picknick och satte oss på innergården och pratade i flera timmar, så mys och jag känner nu att solen tog en del. Så skönt! Äntligen fick jag lite hopp om Sveriges väder.
 
Imorgon åker jag och Erik till Grisslehamns havsbad i 3 dagar, 2 nätter. Vi kommer hem på torsdag och om jag orkar då så lägger jag upp lite bilder här. Vi har nämligen lite packat schema när vi kommer hem då, vi ska förbereda inför att åka och hämta bror min på Arlanda för att sedan fortsätta mot Vaxholm där vi ska ta skärgårdsbåten ut mot mamma och pappa som är på segelbåten dem hyrt i 2 veckor. Kommer hem på söndag igen och då blir det till att handla inför landet och hämta upp Rocky som är hos ett par goda vänner för på måndag åker vi till landet. Jag kommer inte ha tillgång till internet där ute, pappa har med dongeln till havs, så kommer tyvärr inte bli någon bloggning på en vecka då. Men det blir ju en stor uppdatering när jag väl kommer hem!
 
Så, schemat ser alltså ut så här:
Tisdag 17/7 - Torsdag 19/7 - Grisslehamns havsbad med älskling
Torsdag 19/7 - Hem från Grisslehamns, planera och packa om till skärgården
Fredag 20/7 - Söndag 22/7 - Skärgården med Erik, bror och mamma och pappa
Söndag 22/7 - Hemkomst vid 16.00, åka och handla, packa om, hämta Rocky.
Måndag 23/7 - Söndag 29/7 - Landet med Erik
 
Så nu vet ni, hah. Glöm inte att anteckna i era almanackor ;)
 
Vet inte om jag hinner blogga imorgon så jag säger "hejdå" nu på några dagar istället. Hoppas ni får några fantastiska dagar nu så hörs vi när jag kommer hem ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0