Grillmys II

 
Lite fortsättning på söndagens bestyr. Efter vi förberett maten så satte som sagt grillmästaren igång grillen och vi väntade, småpysslade lite. Eftersom vädret inte var så jätteroligt så fick vi sitta inne, vi väntade in i det sista med att duka men sen fick vi inse att vi blivit besegrade av vädret. Men vi gjort det jättemysigt inne ändå, vi tände ljus osv. Jag behöver nog inte ens säga att maten var galetgod och jag blev så himla proppis, helt galet. Som tur var så väntade vi med efterrätten - annars hade jag verkligen rullat hem, nu hann maten smälta lite men jag var som sagt, väldigt mätt. Pajen var otroligt god, gjord på egenodlade rabarber, direkt från deras trädgård alltså, vansinnetgott. Vi hade med oss en liten present, en ny version av Bezzerwizzer, jättesmidig storlek på den, men väldigt svåra frågor, men roligt! Vi åkte hem vid halv 10 och släppte av Rocky hos mamma och pappa, sen var det bums i säng, så trött var jag. Men det var verkligen hur mysigt som helst ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Det ser verkligen superdupermegamumsigt ut :D Och grisen är så söt... Som vanligt!<3

2012-07-12 @ 19:01:31
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0