Knasbollen min

 
Fick denna underbara bukett av Erik igår. Han hade lagt den på mitt säte i bilen när han hämtade mig efter massagen. Knasbollen, det var ju han som fick semester men ändå så var det jag som fick en underbar semesterbukett? Klagar verkligen inte men han är bara så söt, säger så mycket om hans personlighet. Han hade handlat en massa god dricka till sig själv igår och till middagen så köpte vi oxfilé och hade färskpotatis med en massa goda tillbehör. Det är någonting jag verkligen gillar med oss två, vi är bra på vardagslyx men även att unna oss saker vid sådanahär tillfällen - sådant är viktigt.
 

Har gjort ytterligare en ny kategori och denna heter "EMJLs sommar 2012. Det är denna kategori som kommer gälla nu i sommar, bra va? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0