Mysfaktorn var otroligt hög!

 
Vi hade det så himla mysigt i torsdagseftermiddag/kväll-fredagmorgon. Vi hämtade upp sötkusinbarnet på dagis, handlade och sedan blev det till att laga middag. Grillning av kött och grönsaker, hur mums som helst. Jag och Oliver letade smultron på tomten, han visade mig sin coola cykel och även sin vattendusch på tomten, finns nog ingen sötare unge alltså, totalt nerkärad i honom, haha. Efter middagen så gjorde vi (eller ja, mer Ulrika) en mycketgod kladdkaka, jag råkade hälla kakaon i fel bunke (ups) men det blev bra ändå, som tur var ;) Det där med att göra två saker samtidigt fungerade inte riktigt då om man säger så. Sedan satt vi ute och drack te, åt kladdkaka med banan och grädde (hur gott som helst) och bara pratade tills myggen började äta på oss vid 10-tiden, då förflyttade vi oss in till soffan och satt och pratade där till halv 1... Tiden gick ganska snabbt kan man säga. Det var verkligen hur mysigt som helst och jag bara njöt av det hela ♥
 
Det har inte blivit någon bloggning tidigare sen jag kom hem för jag känner mig rätt hängig. Har inte mycket ork till övers och det känns som att en förkylning håller på att bryta sig ut, men jag vet inte, kände mig ju så här förra helgen också, så himla underligt.. Men, måste vila och vila så jag känner mig lite mer på benen tills imorgon så nu ska jag sätta mig i soffan och bara sitta. Hoppas ni får en mysig lördag allihopa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0