Rekommendation - Lovefilm

 
Måste rekommendera Lovefilm för er. Det är ett riktigt bra och smidigt sätt att hyra filmer på. Jag och Erik satt häromveckan och kollade på filmer som vi tänkte köpa, men insåg snabbt att man inte kollar på filmerna mer än 1 gång och sedan ligger dem bara och skräpar. Vi kom då på att Anna och Markus använder sig utav Lovefilm och har sagt flera gånger hur smidigt det är. Man blir alltså medlem (första månaden gratis) sedan väljer man prenumeration (hur många filmer man vill ha i månaden, man kan även hyra spel) och efter det är det bara att sätta igång att leta upp de filmer man vill få hem. Det som är så smart är att man kan prioritera de som man vill ha hem först av alla, och sedan ranka dem i nummerordning. Hur bra som helst, vi prioriterade Real Steel och första Happy Feet då jag inte sett ettan och vi vill se tvåan. Vi såg på Real Steel i fredags och jisses vilken grym film! Rekommenderar den verkligen starkt alltså, bra skådelspeleri och härlig handling, så se den! När vår första gratis-månd går ut så kommer vi betala 49 kr/månaden för 2 filmer/månaden, det är ungefär det vi tror att vi kommer "hinna med" (Vi är inga filmfantaster, men lär bli det nu iofs). Man kan alltid ändra sin prenumeration och dem har många val att välja mellan. Så, stor rekommendation att gå in på Lovefilm och kika. När man har sett klart filmerna så skickar man bara tillbaka dem i samma kuvert som man fick dem i och sedan får man nya när månaden är slut. Grymt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Smart grej ju :D Reel Steel är verkligen bra, jag och J såg den för massa månader sedan. Jag gillade den starkt. Hade dock trott att det skulle vara typ som Transformers, så jag hade extremt låga förväntingar på den, haha.

Svar: Ja det är jättesmart :D! Åh, ja den var verkligen jättebra! Hah, ja, jag hade väl ganska höga förväntningar på den, bara hört en massa bra men den gjorde mig verkligen inte besviken :))
EMJL

2012-07-11 @ 18:54:38
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: traderareshop

Hej Fina! ger bort 10 par ombloggade virkade shorts på bloggen. Så kika gärna in;) ha en bra dag=)

2012-07-12 @ 01:33:11
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0