Tröskö dag III - del II

 
Nu var det dags att åka hem. Vi åkte runt lite först i skärgården, tittade in några ställen där vi låg ofta förut. Jag låg med näbben upp mot solen nästan hela vägen och ja, det syntes på kvällen. Vi blev avsläppta på Ingmarsö, mamma och Johan passade på att handla lite och vi fick oss även en varsin glass att smaska på i väntan på Cinderella. Vid två-tiden så vinkade vi av mamma, pappa och Johan och Cinderella kom åkandes, vi klev på och betalade för oss. Vid tre så var vi framme i Vaxholm och där väntade Eriks föräldrar, så himla snällt av dem att hämta upp oss. Dem släppte av oss hemma och då var turnén igång igen. Vi gick upp, lämnade av allt vi haft med oss i skärgården, hämtade matlistan och klev ut genom dörren igen, åkte mot Willys, storhandlade och åkte hem igen, packade upp allting, packade om våra väskor till en veckasboende på landet (inte helt lätt när man är trött och hungrig). Vi fixade i ordning lite annat, packade lite torrvaror och tog på oss skorna igen, gick ner till bilen, ställde in torrvarorna och åkte för att hämta Rocky. Han blev jätteglad när han såg oss och vi likaså. Vi packade in alla hans saker och åkte sedan till Skarpäng för att hämta och lämna lite saker hos Eriks föräldrar, sedan handlade vi mat på en pizzeria där, åkte hem och käkade och då var klockan åtta. Helt slut var vi båda men jag satte mig vid datorn, bloggade och svor över blogg.se då det var så fruktansvärt segt så jag kunde inte tidsinställa några inlägg. Jag gick ut med Rocky istället och stängde sedan av datorn med vetskapen att jag skulle behöva fixa på morgonen istället, vilket jag nu gjort i en timme ungefär. Nu ska jag göra mig i ordning i racerfart, för nu vill jag ut till landet och bara vara. Duscha får jag göra där ;).

Nu är det iallafall söndag och vi kommer hem idag, har nog några bilder att visa er! Men vi hörs senare ♥
 
Hoppas ni inte blivit snurriga av allt snack i detta inlägg, det är trots allt måndag när jag skriver det här och stressen är lite ja, hög just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0