Dagbok och dagens planer

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6
 
Köpte denna i Umeå. Använder ju min mobil som kalender också men den här kommer vara mer som en dagbok då en dag har en hel sida, så då kan jag sitta och anteckna mer var som hänt osv - riktigt bra och skoj tycker jag då jag älskar att skriva förhand och kan tycka att datorskriven/mobilskriventext kan bli så tråkig och opersonlig, gillar att se mina egna kråksparkar lite överallt. Iallafall, idag ska jag till min frisör Mia och färga botten och klippa topparna, ska bli jätteskönt att fräscha till håret lite så här innan sommaren kommer igång på riktigt. Efter det så hämtar pappa upp mig och då ska vi till Bromma för att kolla på möbler till jobbet, ska bli spännande. Vi ska även göra lite annat när vi ändå är där borta men efter det så ska vi åka till jobbet och då ska jag få se hur långt dem kommit med renoveringen, ska bli jättekul och spännande! Har självklart med mig kameran under dagen så har nog lite bilder att ladda upp när jag kommer hem. Har tidsinställt lite under dagen också så det inte blir helt tomt här. Hörs sen mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0