Gårdagens händelser


Jag var rätt trött när jag kom hem igår så det blev ingen mer bloggning för mig då. Som tur är så hade jag kameran med mig hela dagen och det blev lite bilder. Började dagen med att åka till frissan. Åkte med världens mest otrevliga busschaufför men jag misstänkte att hon fräste åt mig för att hon var 10 min sen och att någonting hänt henne på morgonen så slog bort känslan av att ta åt mig, ett riktigt bra knep om man känner att en människa projicerar och lägger ut sin ilska på dig. Jag färgade botten och klippte mig, är jättenöjd. Klippte det lite mer jämnt då jag sparar ut det nu igen, känns så fräscht och Mia avslutade med att locka till håret lite, bilder på frisyren kommer senare. Jag är iallafall alltid nöjd när jag åker från Mia, det var även hon som gjorde att jag gick från blondin till rödhårig och vi diskuterade det igår. Jag har inte ångrat mig en sekund att jag färgade håret och jag trivs så mycket mer i den här färgen än jag gjorde i det blonda. Hon sa även att hon inte känt den självklarakänslan att jag ska vara rödhårig med någon annan kund som ändrat hårfärg, det gjorde mig väldigt glad att höra! Efter det så hämtade pappa upp mig och vi åkte mot Bromma där vi besökte "Vican" som är ett företag som säljer nya och begagnade arbetsmiljömöbler, jättetrevliga och väldigt bra och praktiska möbler. Nu väntar vi bara på en offert på det vi hittade så får vi se, men jag är säker på att det kommer bli väldigt snyggt och bra. Vi var där i någon timme och efter det så åkte vi och handlade lite fika för att sedan åka tillbaka till kontoret, där fick jag spana in mitt blivande rum och hur långt dem kommit med renoveringen, jätteskoj! Ser fram emot min inskolning av allting.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0