Humlegården med kusinerna







Lite bilder från i söndags då vi hade kusinträff i Humlegården. Det var verkligen hur mysigt som helst att träffas allihopa, det är ju svårt att hitta tid då alla kan så var hur glad som helst över att vi hittade en dag. I början så kom det lite små regnstänk men sen sprack det upp och solen kom fram, dock pendlade det mellan moln och sol så det behövdes ändå en filt över benen. Vi hade köpt med oss sallader, baguetter, dricka och Tom & Jerry-kex, hur gott som helst.

Har redan hunnit med en promenad med Anne, har duschat och gjort mig i ordning och även käkat lunch. Ska gå mot tåget om en timme cirka för att möta upp Frida. Ska gå förbi Synvårdsmottagningen för att reglera mina glasögon lite och även springa förbi Stadium för att fixa en grej. Ikväll blir det middag och bio i stan, kommer nog bli en fantastisk dag det här med. Började även planera inför min tripp till Umeå igår, vet inte om jag har nämnt det här i bloggen dock? Ska iallafall åka upp till Umeå på måndag för att gosa med Johan och Moa tills mamma, pappa och farmor kommer på onsdag och även Erik, dock flyger han upp på fredag/midsommaraftonsmorgon. Så vi ska fira midsommar uppe i Umeå och jag längtar som attan, det kommer bli så mysigt! Det bara spritter i kroppen på mig när jag tänker på det. Så på måndagmorgon går mitt flyg och på söndagkväll så åker vi hem allesammans i bilen.



Kommentarer
Postat av: Moa

Att ha dig med oss en vecka i Ume är ingenting vi tackar nej till direkt :D



Inte många dagar kvar nu, iiih!

<3<3<3

Svar: Nejmen åh! ^^ Det kommer bli så mys och längtar som en gaalning! :D hihihi <3<3<3
EMJL

2012-06-14 @ 18:50:18
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0