It's all about the jewellery







Lite klädsel, lite kaffe, lite smycken och lite godsaker...

Har haft en bra onsdag.
Började med att åka till Lugnett och färga ögonfransar och bryn, vi provade att ta en kastanjefärg istället för mörkbrun och det blev så himla bra! Är jättenöjd verkligen. Efter det så tog jag bussen till Täby centrum och satte mig på ett fik och åt lite lunch, började läsa lite men var så rastlös så hittade tyvärr ingen ro i det, så det blev till att läsa lite bloggar istället på mobilen, lika bra det. Fixade med lite inställningar på kameran min och hittade en jättebra grej, så nu vet jag hur alla får så bra bilder, glad över det! Tog iallafall även kort på armbandet jag köpte förra veckan på Thomas Sabo, det är alltså det tunna bruna läderarmbandet, det är egentligen ett halsband men jag tyckte det var snyggare att ha som armband, fjäderberlocken blev det också, är helt kär i den kollektionen som finns, dock är den väldigt, väldigt dyr... Örhängena får jag ta en bild på en annan dag. Klockan är min nya bästa vän, den är så vacker! Det var den som jag fick av mamma och pappa i studentpresent, love it. Vid halv 3-tiden så kom mamma ner och då gick vi omkring tillsammans, fikade och hade det så himla mysigt. Köpte även en liten överraskning till en viss person, spännande va? Juste, hämtade ut mina nya glasögon idag, är jättenöjd med dem också, måste bara dit och justera dem lite till, dem glider ner lite på näsan min, men i övrigt kalasnöjd! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0