Lite avslöjanden

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6
 
Nu är vi hemma och uppackade. Vi åkte redan vid halv 8 igårmorse och kom hem vid 4-tiden. Resan gick jättebra, vi stannade vi högakustenbron och fikade en snabbis och sedan stannade vi inte för ens vid Hagsta för lunch. När vi kom hem så började vi packa upp lite, sedan gick vi och handlade inför veckan då kylskåpet ekade tomt. Jag har fått någon städmani och har städat som en tok de senaste veckorna, och denna slog till när jag packade upp så vi bytte lakan i sängen, dammsög och torkade av ytor. Jätteskönt att få det gjort...!
 

Jag har den senaste tiden haft jättemånga tankar kring bloggen. Jag har velat förändra en hel del och som ni ser så har en del förändringar skett - dock skulle jag vilja göra en del till men jag måste samla tankarna lite kring det först. Dock, någonting som jag ändrat nu precis är att jag har tagit bort alla smyckeskategorier då jag inte kommer fortsätta med det. Jag kommer fortfarande att ha smyckesgörandet som en hobby men jag vill inte ha det som en del av bloggen längre då jag känner att jag har en hel del annat att dela med mig utav. Jag har fått ett nytt intresse och det är att fota, har hittat jättebra inställningar på kameran och går nu inte en meter utan den i princip. Planerar att införskaffa mig photoshop (har bara en prov-version nu på datorn) för att kunna göra jobbrelaterade saker och även utveckla bloggen mer. Så, nu kanske ni tänker: "Men namnet då?". Jo, jag kommer att skaffa egen domän och då även ändra namnet, till vad vet jag inte än och när jag ska ändra domän vet jag inte heller riktigt än, men det är inom en snarframtid iallafall. Så, lite förändringar har skett och kommer att ske och jag hoppas att ni är med mig på den resan och att ni gillar det nya än så länge. Någonting som även ändrats är min gamla kategori: "EMJLs Allt och ingenting", den har nu blivit: "EMJLs Vardagliga bestyr". 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0