shopping i Stora staden


Jobbigt när man ser sur ut på ena och knasglad på den andra, löser det genom att lägga upp båda, little of both sides så att säga.


Mozzarella och parmaskinksmacka

Dagen i stora staden var jättetrevlig och mysig. Vi åkte först till Östermalmstorg och gick in på Weinerbageriet för att äta lite lunch, lika bra att börja med det så man inte glömmer bort det och bli galet hungrig mitt i shoppingen. Det blev lite varma mackor och juice för oss båda. Genom fönstret på övrevåningen där så spanade vi in COS, så vi gick in där efter lunchen, så otroligt fina kläder dem har där inne, när jag har lite kosing över någongång i framtiden så ska jag gå in där och förlusta mig. Erik klämde på en kavaj också men det blidde inget köp. Vi hade inte riktigt värmt upp shoppingnerverna än och då blir det ofta att man bara klämmer och känner med suckar och hänger tillbaka, förstår ni vad jag menar?

Nåväl, det tog inte lång stund tills mina shoppingnerver var upptinade,
väl inne på Monki på Hamngatan gick jag loss och hade med mig hela ställ in i provrummet. Provade, tittade, frågade Erik, tittade, hängde av mig, provade nästa osv. Gick iallafall därifrån med 5 nya plagg, bara i vitt och svart men det gör ingenting för mig, för allt var så fint! Tänkte att jag skulle visa er imorgon när jag har lite mer tid. Nu ska jag hoppa in i duschen och svira om till tights och stortröja, vi ska hem till mamma och äta middag och bara vara, pappa åkte till Barcelona idag så vi tänkte att hon kanske ville ha lite company och sen också för att jag har mamma-längtan (jaja jag vet att vi bara bor 5 min från varandra, men ändå!) ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0