Självkänslan - a och o

 

Nu för tiden så känner jag mig nästan mer vacker utan smink än med. Jag känner mig fräsch och pigg, slipper oroa mig för att jag måste göra touch-ups eller att jag pillar mig för mycket i ögonen så eyelinern smetar. Den här bilden tog jag i förrigår när jag och Erik var på väg för att köpa mat. Jag kände mig glad, pigg och lycklig. Hade träffat Linnéa på dagen, blivit inspirerad till en massa härligheter, en kväll med älsklingen stod på schemat och jag trivdes i kläderna jag bar, bekväma och snygga, håret kändes helt perfekt och trots lite plitor i ansiktet så var jag nöjd. Mer nöjd än vad jag skulle varit med ett laget foundation och lite ögonbrynspenna. Jag levde på min lycka och den lyckan spred sig ut till mitt utseende, och ja, ingenting kunde gått fel eller känts dåligt. Det är så det ska kännas, och det är så det känns när man har en god självkänsla att luta sig tillbaka mot.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Tänkvärt inlägg, kära du!



<3

2012-06-08 @ 15:37:26
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0