Ajfån eller inte?




Tjoflöjt på er. Sitter på mammas jobb och krumelurar... Var på Lugnett imorse och färgade fransar och bryn, åh jag är så nöjd! Ulrika är grymmers. Så skönt att börja dagen med en behandling.. Önskar man kunde göra det lite oftare (alltså att plånboken skulle tillåta'et). Nåväl.. Med tanke på plånbok så har jag och E börjat fundera på att köpa en varsin ajfån. Jag har varit sugen ända sedan vi var uppe i Ume då både Johan och Moa har'ena. Min börjar bli rätt seg och minnet är ju inte det bästa. Sen så är jag så irriterad på att det inte finns några skal eller någonting sånt roligt till min. Det gör ju verkligen att man drar sig till Apple, eftersom de har mer tillbehör och allting som produceras är ju till Apple och Iphone.. Galet tråkigt. Jag är en sådan person som gärna står utanför mainstreemen men den här gången kanske jag måste lägga ner min röst. Dock måste jag tänka mer på saken.. Men jag är väldigt sugen.. Vad säger ni? Har ni Iphone och vad tycker ni? Ska jag, ska jag inte?


Ajfån eller inte.. That's the question..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0