Taggtråd i halsen?

Typ så ja.


Okej. Jag har inte mått så här på evigheter. Fy.fan. säger jag bara. Nu har jag blivit täppt också och börjat hosta, vilket känns som att man drar en taggtråd upp och ner i halsen, eller som att jag har köttsår i halsen och dricker ren sprit. Skönt? Nej.


Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite, sen ska jag parkera rumpan i soffan med en fet kopp te bredvid och min nya bästa vän, Ringaren i Notredam av Victor Hugo. Köpte den i Ume, ni får se bild senare. Hoppas ni får en mysig lördag, jag skulle iallafall ha gått ut på en långpromenad i detta underbara väder ifall kroppen hade velat. Men det får bli en annan dag. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0