Drewling seeing H&M clothes


Linnen och kjolen/Tunikan och väskan/Shortsen/Jackan


Ett axplock av vad jag vill kika på från H&M.
Jag och E ska till hans familjs landställe på onsdagkväll och stanna där till på lördagen. Vi firar 2 år nästa tisdag så vi åker dit för att bara vara med varandra och andas ut efter en hektiskt och påfrestande vår (med tanke på min skola och min diagnos jag fick). Så vi ska vila upp oss och bara vara. Vi har planerat att åka in till Norrtälje på fredagen från landstället, hälsa på hans mormor och sedan gå på stan och eventuellt äta en matbit på kvällen på någon restaurang. Det blir nog lite shopping då och tänkte passa på att kika på dessa finingar. Dock sa Linnéa till mig att shortsen från Fashion Agains Aids kollektionen inte var så jättesnygga i verkligheten, att de var rätt lika H&Ms vanliga shorts och de kan ju sitta lite konstigt ibland. Men tänkte iallafall kolla på dem och prova dem, så får vi se hur de ser ut på mig. Lär iallafall köpa kjolen, linnen (behöver en ny basgarderob) och tunikan, de låg på bra priser (mellan 49.50 - 149 kr) så får vi se vad jag kommer hem med.

I övrigt så är jag ledig från skolan idag, vilket är otroligt välbehövligt och skönt. Ska iväg vid halv 11 tiden och åka till Lugnett för att färga fransar och bryn, ska bli jätteskönt att bli lite ompysslad. Tror att jag precis skrev klart min vetenskapliga uppsats i Sam C också, så obeskrivligt skönt att vara klar med den kan jag säga. Den har legat över mig som ett stort moln. Ska bara läsa igenom den en gång till sen så får vi se om det möjligen behövs finslipas lite på den eller inte. Har även massor att visa er. Vi har bytt soffbord här hemma (vi fick ta över mamma och pappas gamla då de flyttar och ska inhandla ett nytt) och så har vi även fått upp nya hyllor över tvn, väldigt bra och behövligt. Visar bilder på det sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0