Mina klappar

Här är några utav alla fina julklappar jag fick. Är så himla nöjd med allting, nu vill jag bara få tiden att stanna så jag kan läsa alla fina böcker jag fick!

En jätte fin smyckeslåda av mamma och pappa, den har som sagt 2 hyllor, det understa utan innandöme och det översta som är "lyft"bart med fack. Den gjorde min byrå hyfsat mycket finare om man säger så!

 

Av Erik fick jag detta, underkläder (helt rätt strl ;)), en fortsättning på En shopaholic- berättelsen och så fick jag presentkort på MUS som jag igår shoppade upp :)! Fick även Excuviance Clarifying facial cleanser som jag skrev om igår.

Dessa underbara böcker fick jag av mamma och pappa. Metamorfoser - Marilyn Monroe och Förhören, Göring 1945. Jag är (som ni kanske inte vet?) en stor historietok och framförallt Andra världskriget tok, jag samlar på böcker och det är många som reagerar på det när de spanar in bokhyllan.. Ska visa er någongång!

 

Detta och lite mera fick jag, sedan fick jag och Erik en del gemensamma julisar också :) Men det kommer i ett annat inlägg! Tjingeling så länge ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0