Gårdagens smycken

Jag var inte klipsk nog att ta bild på smyckena igår, men då kom jag på att jag kunde ju lika gärna ta kort på det idag! La upp dem så som jag använder dem, jag har ju förut bara visat mina egna smycken, armbanden och fotlänken men här får ni alla mina smycken jag använder!



Uppifrån och ner: Örhängen (mina favvisar, det var dessa jag lagade förra veckan). Halsband, min farmor har ett likadant, närbild längre ner. Klocka - Gant. Armbanden - Det från turkiet, mitt allra första och turqouise. Fotlänken - turqouise



Fina fina armband ♥



Detta halsband delar jag och min farmor, vi har ett varsitt. På framsidan står det "Alltid Du & Jag" och på baksidan på mitt står det "Farmor" och på hennes "Emma". Jag älskar min farmor <3


Denna klocka fick jag när jag fyllde 18 av mina älskade föräldrar ♥


Nu ska E iväg och träna, jag ska göra mig iordning, lägga upp en dagens smycken och sedan bär det av mot stan för vår del :) Måste verkligen hoppa in i duschen nu. När vi satt och åt frukost så började det nämligen klia på mitt ben och fortsatte å klia, sen märkte jag att jag hade en litenliten krypande insekt på mitt ben och försökte mosa den med flärpen som man drar av mjölkpaketet och la den sedan i min uppätna yoghurtskål (jag åt inte upp skålen ;)). Glad var jag som fick bort den från mig själv men jag hittade inte insekten sen när jag tittade efter.. Konstigt tänkte jag. Sen så börjar det klia på min hand istället.. tror ni då inte den kryper omkring där då?! Gaah, insektsj*vel. Erik tog tag i saken och sedan fanns det ingen liten insekt kvar. Hårt kan man tycka men jag fick mitt straff, nu kliar det nämligen över hela kroppen!
Så in i duschen för min del!

Kram på er vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0