Vinst & vilka naglar?

Har haft en rätt jobbig dag. Därav inga "privata"inlägg med massa prat. Utan mer bilder och så, men jag tycker det är kul att visa fina bilder. Har pluggat nu på kvällen från halv 5 till nu --> Trött Emma.. Har dock haft Tottenham-Arsenal på i bakgrunden så jag har kunnat kolla på grym fotboll under tiden vilket resulterade i vinst för oss (Tottenham) så jag blev rätt glad då. :) Skönt..

Nu ska jag stänga av datorn och fixa iordning inför morgondagen, kolla sl-tider och förbereda för frukos och sånt (Allt för att underlätta på morgonen). Ska ju in till stan i morgon efter skolan och fixa naglarna :) Jag fick några röster på det här inlägget och summa sumarum, 4an vann. Dock är jag själv osäker, haha. Själv älskar jag nr 3 och jag brukar gilla diskreta naglar i längden men det är ju sjukt fina färger nu på hösten så jag får se. Jag lär bestämma mig in i det sista igen. Jag vill helt enkelt kolla vad Sussie har för fina färger och glitter-saker imorgon.

Kram till er alla från en trött Emma ♥


bild från gårdagens promenix


Kommentarer
Postat av: Moa

Så länge den inte får någon knäpp tills du kommer upp så lär det garanterat bli någon liten fotografering tycker jag :D



Åh. Ja, skolan är inte alltid så kul. Det jag lärde mig var att man faktiskt inte kan vara bäst i allt. Man får helt enkelt acceptera att vissa ämnen får man bara "klara av" och vissa som man tycker är roligare får man prioritera. Jag förstår ärligt talat inte hur man kan lyckas med att läsa så många ämnen samtidigt. Måste vara kaos i huvudet på dig!

<3<3<3<3

2011-10-02 @ 20:40:55
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0