Nikes Pegasuslöparskor

 
Jag införskaffade mig ett par nya löpar-/walkingskor igår. Mina andra har jag haft i lite mer än 2 år och eftersom träningsskor är en färskvara så var det dags att köpa nya. Började få ont i fötterna och smalbenen av dem och de var ju dessutom med på min och mammas underbara promenad i förra veckan så dem var rätt slutkörda ;). Hittade dessa på stadiumrean och så fort jag satte på mig dem så njöt jag bara, otroligt sköna med grym dämpning så det känns som att man studsar fram. Det är ett par löparskor, dock springer jag inte utan tar powerwalks men mitt mål är att börja springa inom snarframtid så det passar ju jättebra att ha dem här då. Var ute nu på morgonen på en PW och invigde skorna och det var hur sköna som helst, fick dock lite ont i ena foten i början av promenaden men det gick över snabbt, tror bara att fötterna behövde vänja sig med själva uppbyggnaden och dämpningen. Fick betala 699 för dem (som tur var så fick jag mitt allra sista studiebidrag för någon vecka sedan) och dem har egentligen kostat 1199 kr, som ni kan se på första bilden. Jag sörjer verkligen inte för summan, jag är snarare riktigt glad, jag har ju investerat i ett hjälpmedel för att göra mina PWs ännu härligare!

Kommentarer
Postat av: Mams

Vill osså ha!! <3 pysssss :)

2012-07-05 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0