2h 50 min

Sitter och funderar på om jag ska gå till centrum innan skolan. Konstigt att det ska vara så svårt att bestämma. Har inte så mycket annat att skriva om förtillfället så jag låter dagens bilder tala istället. Hoppas ni alla får en härlig torsdag. Själv ska jag ha Psykologi A i 2h 50 min sen. Det kanske låter konstigt för er men det ska bli kul! Lektionerna kommer vara så långa nu, för att istället ha 3 lektioner i samma ämne i veckan så slår de ihop de lektionerna och har en lektion i veckan istället. Så vi snittar 2 lektioner om dagen ungefär.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vad fina de nya turkosa pärlorna var. Riktigt lovely!

Lycka till i skolan :D

<3

2011-08-25 @ 12:09:44
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0